Dlaczego nie mogę wykryć urządzenia Bluetooth? Dlaczego parowanie Bluetooth zostało zerwane?

Zasięg transmisji Bluetooth to 10 metrów; należy zadbać o to, żeby w tym obszarze nie znajdowały się żadne przeszkody, a urządzenie mobilne było jak najbliżej słuchawek. Jeśli słuchawki są połączone z innym smartfonem lub urządzeniem, należy najpierw je odłączyć. Należy zrestartować urządzenie Bluetooth, a następnie słuchawki.

Dlaczego w słuchawkach nic nie słychać? Lub dlaczego odtwarzanie muzyki jest przerywane?

Sprawdź, czy telefon jest podłączony do sieci (aktywna transmisja danych), upewnij się, że muzyka jest na bieżąco pobierana z Internetu.
Sprawdź, czy smartfon nie jest jednocześnie połączony z dwoma różnymi urządzeniami do odtwarzania dźwięku. Dwukrotnym naciśnięciem na Przycisk MFP na lewej i prawej słuchawce odłączamy się od urządzenia.
Środowisko z silnymi zakłóceniami lub polem magnetycznym ma wpływ na tłumienie sygnału Bluetooth.
Otwórz interfejs Bluetooth smartfona, wejdź w menu Uwierzytelnione urządzenia, usuń wpis dotyczący słuchawek i uruchom wyszukiwanie, aby ponownie się połączyć.
Można zrestartować smartfon i/lub słuchawki.